Zwiększaj sprzedaż
Mądrzej Lepiej Szybciej
Docieraj do klientów we właściwym czasie,  buduj relacje, zawieraj transakcje w bardziej przemyślany sposób.
 ZOHO CRM jest gotowy. A Ty?
Skontaktuj się z nami

Oprogramowanie ZOHO CRM pomoże Ci pozyskać więcej zamówień w krótszym czasie.

Oprogramowanie ZOHO CRM to platforma do zarządzania sprzedażą i interakcjami z klientem.  Ustalaj priorytety działań tak, aby każdy kupujący czuł się ważny i wyjątkowy. W pełni wykorzystuj możliwości najważniejszego narzędzia sprzedażowego w Twojej firmie. Dowiaduj się więcej o potrzebach i zachowaniach klientów oraz efektywnie rozwijaj relacje z nimi.

Oprogramowanie ZOHO CRM

Dobra komunikacja

Dobra komunikacja.

Pozostań w kontakcie ze swoimi klientami we wszystkich kanałach: telefon, czat na żywo, e-mail, media społecznościowe i osobiście.

Gotowy do działania

Gotowy do działania.

ZOHO CRM to bezpieczne, pełne zaawansowanych funkcji rozwiązanie, które z powodzeniem pomoże rozwinąć Twój biznes, niezależnie od tego czy kierujesz wielką korporacją, średniej wielkości przedsiębiorstwem czy małą firmą.

Oprogramowanie które działa tak jak Ty

Oprogramowanie, które działa tak, jak Ty.

Dostosuj swój CRM do potrzeb rynku. Zaprojektuj sposób zbierania i wykorzystywania kluczowych danych w swojej firmie.

Ustanawiaj rekordy sprzedaży

Ustanawiaj rekordy sprzedaży.

Dobry proces handlowy prowadzi do zwiększenia sprzedaży. Zawieraj więcej transakcji dzięki automatyzacji procesów biznesowych, płynnej pracy i zaawansowanemu raportowaniu wyników.

Daj nowe możliwości swojemu zespołowi

Daj nowe możliwości swojemu zespołowi.

Korzystaj z narzędzi analitycznych i raportów, aby szczegółowo opisywać wydajność swojego zespołu podczas całego cyklu sprzedażowego.

Pozyskuj nowych klientów

Pozyskuj nowych klientów.

Od pierwszego kontaktu do zamknięcia cyklu sprzedażowego, używaj sprawdzonych narzędzi zwiększających produktywność sprzedaży. Wykorzystaj moduły współpracujące z CRM i otrzymuj więcej zapytań ofertowych. 

Logo popularnych firm

Więcej informacji

Twoi klienci zasługują na najlepsze rozwiązania. ZOHO CRM Plus to kompleksowy zestaw narzędzi do komunikacji z kupującymi. Twój zespół znajdzie w nim wszystkie aplikacje sprzedażowe, marketingowe i pomocy technicznej, których potrzebuje. Przeanalizuj dane, zrozum kontekst i wybierz odpowiednie narzędzia, aby zapewnić maksymalną satysfakcję klienta. 
ZOHO CRM Plus to ujednolicona platforma obsługi klientów, która pomaga zapewnić im wyjątkowe wrażenia i przekształcić ich w rzeczników marki.
Zoho CRM
  • Śledzenie odwiedzających
  • Helpdesk
  • Współpraca przy projektach
  • Automatyzacja marketingu
  • Media społecznościowe
  • Badania konsumenckie
  • Zarządzanie aktywnością
  • Wyniki sprzedaży i KPI



DZIAŁAJ
SZYBKA PREZENTACJA

SPRAWDŹ FUNKCJONALNOŚĆ

Dowiedz się więcej
Wypełnij formularz, nasz konsultant skontaktuje się z Tobą.
Formularz Zoho

Czym jest system CRM?


Terminy takie jak system CRM, marketing CRM czy aplikacja CRM odnoszą się w zasadzie do tej samej czynności, czyli "zarządzania relacjami z klientami". Stąd skrót CRM (Customer Relationship Management).

Krótko mówiąc, chodzi o to, by zadbać o obecnych klientów, mieć wgląd w ich potrzeby i wymagania, a na podstawie tej wiedzy skontaktować się z nimi, zaoferować im usługi lub produkty w sposób zorganizowany i efektywny oraz pomóc w ich rozwoju.

Jednocześnie CRM musi umożliwiać swoim użytkownikom równie skuteczne i łatwe dotarcie do nowych potencjalnych klientów, śledzenie tej komunikacji, automatyzację rutynowych czynności oraz przyspieszenie cyklu sprzedaży i marketingu.


Jak wybrać dobry CRM?

Wybierając odpowiedni CRM, trzeba wziąć pod uwagę kilka czynników i przygotować się na odpowiedź na kilka pytań:

 

- Jak duży jest mój zespół lub firma, w której CRM będzie wykorzystywany i jaka jest jego struktura lub zasięg geograficzny.

- W jaki sposób użytkownicy będą uzyskiwać dostęp do systemu i korzystać z niego (PC, komórka, laptop czy standardowe biuro, biuro domowe, podróż służbowa).

- Jakie interfejsy z innymi aplikacjami i narzędziami są wymagane (email, telefony, chat, ERP, system księgowy, przechowywanie dokumentów).

- Jak proste lub złożone są moje procesy biznesowe lub marketingowe w pracy z klientami i jak często muszę je zmieniać.

© 2022, Pro Futuro Consulting a.s, Wszelkie prawa zastrzeżone.