Oprogramowanie ZOHO CRM pomoże Ci pozyskać więcej zamówień w krótszym czasie.
Oprogramowanie ZOHO CRM pomoże Ci pozyskać więcej zamówień w krótszym czasie.
Oprogramowanie ZOHO CRM to platforma do zarządzania sprzedażą i interakcjami z klientem. Ustalaj priorytety działań tak, aby każdy kupujący czuł się ważny i wyjątkowy. W pełni wykorzystuj możliwości najważniejszego narzędzia sprzedażowego w Twojej firmie. Dowiaduj się więcej o potrzebach i zachowaniach klientów oraz efektywnie rozwijaj relacje z nimi.
Oprogramowanie ZOHO CRM
Dobra komunikacja.
Pozostań w kontakcie ze swoimi klientami we wszystkich kanałach: telefon, czat na żywo, e-mail, media społecznościowe i osobiście.
Oprogramowanie, które działa tak, jak Ty.
Dostosuj swój CRM do potrzeb rynku. Zaprojektuj sposób zbierania i wykorzystywania kluczowych danych w swojej firmie.
Daj nowe możliwości swojemu zespołowi.
Korzystaj z narzędzi analitycznych i raportów, aby szczegółowo opisywać wydajność swojego zespołu podczas całego cyklu sprzedażowego.
- Śledzenie odwiedzających
- Helpdesk
- Współpraca przy projektach
- Automatyzacja marketingu
- Media społecznościowe
- Badania konsumenckie
- Zarządzanie aktywnością
- Wyniki sprzedaży i KPI
Jak wybrać dobry CRM?
Jak wybrać dobry CRM?
Wybierając odpowiedni CRM, trzeba wziąć pod uwagę kilka czynników i przygotować się na odpowiedź na kilka pytań:
- Jak duży jest mój zespół lub firma, w której CRM będzie wykorzystywany i jaka jest jego struktura lub zasięg geograficzny.
- W jaki sposób użytkownicy będą uzyskiwać dostęp do systemu i korzystać z niego (PC, komórka, laptop czy standardowe biuro, biuro domowe, podróż służbowa).
- Jakie interfejsy z innymi aplikacjami i narzędziami są wymagane (email, telefony, chat, ERP, system księgowy, przechowywanie dokumentów).
- Jak proste lub złożone są moje procesy biznesowe lub marketingowe w pracy z klientami i jak często muszę je zmieniać.