Oprogramowanie ZOHO CRM pomoże Ci pozyskać więcej zamówień w krótszym czasie.
Oprogramowanie ZOHO CRM pomoże Ci pozyskać więcej zamówień w krótszym czasie.
Oprogramowanie ZOHO CRM to platforma do zarządzania sprzedażą i interakcjami z klientem. Ustalaj priorytety działań tak, aby każdy kupujący czuł się ważny i wyjątkowy. W pełni wykorzystuj możliwości najważniejszego narzędzia sprzedażowego w Twojej firmie. Dowiaduj się więcej o potrzebach i zachowaniach klientów oraz efektywnie rozwijaj relacje z nimi.
Oprogramowanie ZOHO CRM
Dobra komunikacja.
Pozostań w kontakcie ze swoimi klientami we wszystkich kanałach: telefon, czat na żywo, e-mail, media społecznościowe i osobiście.
Gotowy do działania.
ZOHO CRM to bezpieczne, pełne zaawansowanych funkcji rozwiązanie, które z powodzeniem pomoże rozwinąć Twój biznes, niezależnie od tego czy kierujesz wielką korporacją, średniej wielkości przedsiębiorstwem czy małą firmą.
Oprogramowanie, które działa tak, jak Ty.
Dostosuj swój CRM do potrzeb rynku. Zaprojektuj sposób zbierania i wykorzystywania kluczowych danych w swojej firmie.
Ustanawiaj rekordy sprzedaży.
Dobry proces handlowy prowadzi do zwiększenia sprzedaży. Zawieraj więcej transakcji dzięki automatyzacji procesów biznesowych, płynnej pracy i zaawansowanemu raportowaniu wyników.
Daj nowe możliwości swojemu zespołowi.
Korzystaj z narzędzi analitycznych i raportów, aby szczegółowo opisywać wydajność swojego zespołu podczas całego cyklu sprzedażowego.
Pozyskuj nowych klientów.
Od pierwszego kontaktu do zamknięcia cyklu sprzedażowego, używaj sprawdzonych narzędzi zwiększających produktywność sprzedaży. Wykorzystaj moduły współpracujące z CRM i otrzymuj więcej zapytań ofertowych.
Więcej informacji
- Śledzenie odwiedzających
- Helpdesk
- Współpraca przy projektach
- Automatyzacja marketingu
- Media społecznościowe
- Badania konsumenckie
- Zarządzanie aktywnością
- Wyniki sprzedaży i KPI
Jak wybrać dobry CRM?
Jak wybrać dobry CRM?
Wybierając odpowiedni CRM, trzeba wziąć pod uwagę kilka czynników i przygotować się na odpowiedź na kilka pytań:
- Jak duży jest mój zespół lub firma, w której CRM będzie wykorzystywany i jaka jest jego struktura lub zasięg geograficzny.
- W jaki sposób użytkownicy będą uzyskiwać dostęp do systemu i korzystać z niego (PC, komórka, laptop czy standardowe biuro, biuro domowe, podróż służbowa).
- Jakie interfejsy z innymi aplikacjami i narzędziami są wymagane (email, telefony, chat, ERP, system księgowy, przechowywanie dokumentów).
- Jak proste lub złożone są moje procesy biznesowe lub marketingowe w pracy z klientami i jak często muszę je zmieniać.